sunnuntai 13. tammikuuta 2008

Dance, dance, we´re falling apart

Yksi onnistunut päivä, mutta senkin kituutin ajatellen vielä normaaliakin enemmän ruokaa ja himoiten kaikkea syötävää mitä näin. Lopulta kun tänä aamuna kipitin bileistä kotiin ja ahmin. Sitten oksensin. Kaksi vuotta olen oksennellut, mutta vasta kaksi viimeisintä kertaa olen tajunnut kuinka ruuan saa huomattavasti helpommin ja nopeammin ulos. Sormet tarpeeksi syvälle, siinä on sen salaisuus. Ja kasvot taas tyylikkäästi mustelmilla, onneksi meikillä voi peittää naaman (muttei paskaa luonnetta [kapasiteettiyksikkö - hei neidit]).

Eilen siis olin illalla lähdössä kaverin bileisiin. Tosin lähtö meinasi jäädä vaatteiden vaihdon tasolle, sillä näytin kaikissa vaatteissa hirveältä. Ylipursuava läski, lehmä. Lopulta kuitenkin oli lähdettävä, kun olin kerran luvannut. En juonut (alkoholi on turhia kaloreita), joten ehkä se oli osasyy surkeaan menoon. Ilta oli kuitenkin joka tapauksessa hirveä, pystyin ajattelemaan vain sitä kuinka läski olen ja kuinka kauniita ja laihoja muut tytöt ovat. Tunsin itseni niin huonoksi, ja kaikki alkoi samantien ärsyttämään. Lsäksi sorruin soittamaan entiselle miehelleni, jonka kanssa juttu loppui aivan hetki sitten, enkä todellakaan ole päässyt yli. Enkä taida tulla pitkään aikaan pääsemäänkään. On typerää roikkua toisessa soitellen aina kun olen bileissä, mutta en vain pääse hänestä irti. Annan turhan etulyöntiaseman ottamalla mieheen yhteyttä vähän väliä, kyllä hän sen tajuaa että pystyy käyttämään minua kun kerran vieläkin välitän näin liikaa. Uskon vahvasti että asiat tulevat olemaan niin toisin kun pääsen taas laihaksi! Silloni asemat kääntyvät toisin päin, mies haluaa minua, ei pelkästään toisin päin. Silloin olen huomattavasti itsevarmempi ja pystyn näyttämään hänelle etten ole heikko ja kulje hänen perässään kuin jokin koira, tilanne on muuttunut.

Mutta ensiksi pitäisi laihtua, jotta tuo tilanne tulisi, joten se siitä.



I'm two quarters and a heart down
And I don't want to forget how your voice sounds
These words are all I have so I'll write them
So you need them just to get by

Dance, Dance
We're falling apart to half time
Dance, Dance
And these are the lives you'd love to lead
Dance, this is the way they'd love
If they knew how misery loved me

...

Why don't you show me the little bit of spine
You've been saving for his mattress
I only want sympathy in the form of you crawling into bed with me


Fall out boy - Dance, dance

Ei kommentteja: